زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

معرفی تبلیغاتی!

یه دوست وبلاگی دارم که انقدر شیرین می نویسه و اینقدر هم عنوان وبلاگش و هم طرز نوشتنش خاصه که همیشه بهش سر می زنم...اینقدر زیاد سر می زنم و آدرسش رو حفظم که اصلا یادم رفته بود توی لینک روزانه هام بذارمش

الان دیدم کتابش هم منتشر شده...خوشحال شدم و گفتم شما رو هم خوشحال کنم!!: این شما و ان وبلاگ "زن بابای امروزی" و کتاب تاره منتشر شوده خانم پوران ایران...

نظرات 6 + ارسال نظر
بنفشه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

شد یه بارم از من تعریــــــــــف کنی؟!! از کتاب تازه منتشر شدم بگی!

شما که تعریف نمی خوای خانم!!کشته مرده هات تو نظراتت فراوونن!!می خوان اذیتت کنن بعدم لپت و بکشن!!

بنفشه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ



راستی تو مگه خودت ناموس نداری که واسه من نظر خصوصی میذاری هااااااان!


تو فیس بوقش و دیده بودی؟؟البته می گفت که چندسالیه سر نزده...
اسمش و که سرچ میکنم میگه وجود نداره

بنفشه چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

آره سرچ کردم چیزی نیومد! نه نمیدونستم ولی یه بار بهم گفته بود که اسم اصلیش چیه!


خوب دیگه از نظر من پرونده اش بسته شد!!
فعلا برم به پرونده اون یکی برسم که از فضولی دارم میمیرم!!
پ.ن: پدرام جا موندی کامت اول و دوم و سوم و بنفشه گذاشت و از این به بعد کاپ افتخار وفادارترین خواننده رو بهش می دم

بنفشه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ق.ظ

نه حالا پروندشو باز بذار جانم! شاید دسترسیش به نت قطعه یا بلا سر خودش آورده فعلاً گیر کرده نمیتونه پیداش بشه!
برو برو ببینم چیکار میکنی تا قاطعانه تر کشف کنی و نظر بدی!
چاکرم عسلکم!
ولش کن بذار بره به کار و زندگیش برسه ببین الان که نیست که اذیتمون کنه چـــــقدر اوضاع خوبه!

نــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!دیگه هرچی بین ما بوده تموم شده!!!

بنفشه پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

پدرام پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

باز هم تبعیض، باز هم پارتی بازی و بازهم تفکرات فمنیستی
ای خدااااااااااااااااااااااااااااا

فمنیستیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟!!!!!!
کاملا منطقی و حساب شده بود!!!تازه وقت اعتراضم تموم شده برو با ولیت بیا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد