زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

آمار!!

چند ماه پیش توی وبلاگ آقای غربتی، دیدم از یه چیزی به نام آمار صحبت می کنه که توی امکانات وبلاگ هست و می تونی بفهمی با سرچ چه کلماتی از موتورهای جستجو به وبلاگت میان...برام جالبی بود و منم نصب کردم..

دیروز حوصله ام سر رفته بود الکی داشتم با امکانات اینجا ور می رفتم...یه دفعه یادم اومد برم آمار و چک کنم...چیزایی اونجا می بینی که اصلا به یه شناخت جدید از وبلاگت می رسی!!!

بیشترین دسترسی هابا اسم وبلاگ که "زندگی بازیگر نیست" بود بعدیش این بود:

گل.سرسبدم.همسرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصلا من یادم نمیاد که همچین کلمه ای به کار بردم باشم تو عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم!!!!!! نمی دونم چرا اینقدر آمار سرچ این کلمه بالاست؟؟!!!

یه چیز عجیب دیگه هم این بود: "بازی.زامبی.گلی"!!!!!!!! اگه کسی از این بازی اطلاع خاصی داره منو هم مطلع کنه نادان از دنیا نرم!


یه چیزی هم بود که دلم سوخت وقتی دیدم...یه نفر سرچ کرده بود: وقتی.ازمون.تعریف.می کنن.باید چیکار.کنیم؟"

یعنی واقعا اون آدمی که اینو سرچ کرده چقدر جای دلسوزی داره....واقعا خانواده های ما چه جوری دارن بچه تربیت می کنن؟؟؟اینا چیزی هست که بچه ها باید از سرچ اینترنتی یاد بگیرن؟؟


در پایان هم اشاره ای می کنم به سرچ یکی دیگه از خوانندگان عزیز و دلبندم که با جمله ی " نمی دونم.دور.و.برم.چی.میگذره." به این وبلاگ اومده بود!!!!!...فقط خواستم اگه بازم اینجا میای بپرسم با سرچ همچین موضوعی توی اینترنت دقیقا به دنبال چه جوابی بودی؟؟!!

به هرحال امیدوارم این وبلاگ به ارتقاء آگاهت در زمینه اینکه دور.وبرت.چی.میگذره کمک کرده باشه!!!!!!با تشـــکر از عزیزان اتاق فرمان در بلاگ اسکای!!!

لطفا به من دروغ بگویید...

لطفا به من دروغ بگویید....

               از انسانیت حرف بزنید و صداقت را گوهر والای وجود انسان بنامید....

               از محبت حرف بزنید و احساسات را لطافت روح بشر بخوانید.....

               از منطق حرف بزنید و عدالت را آرمانی ترین هدف انسان بدانید...



ای همه دروغ گویان عالم....

              زرنگی را نکوهیده بنامید و از سیاست بیزاری جویید....

              دورویی را ننگ بنامید و منافق را نفی کنید................

              تظاهر را عق بزنید و فریب را گناه بنامید...................

              دوستیتان را ثابت قدم بنامید و از دشمنی انزجار بجویید....



  ادامه مطلب ...

نازک آرای تن ساق گلی...........

یه چیزهایی مدتیه که وسوسه ام می کنه بنویسم...اما اخبار خاله زنکی نمی ذاره!!!

فعلا تصمیم گرفتم به حرف های خاله زنکی فکر نکنم...راجع بهش هم حرف نزم...به روی کسی هم نیارم که چی پشت سرم گفته...چون حرف زدن درباره اش هم گوینده رو مهم جلوه می ده و هم به بقیه شنونده ها اجازه می ده که اونهام نظر خودشون و ابراز کنن!!! پس این پرونده فعلا بسته شد تا به موقع چادر کمرم ببندم و از خجالت همه در بیام


اما موضوع مهمتر ذهن مشوش خودمه...مدتیه دچار خود درگیری شدید شدم...


  ادامه مطلب ...

خاندان اون ها!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بازگشت به وطن

ســـــــــــــــــــــــــــلاممممم!!!

من به آغوش وطن برگشتم با خودم هم برف آوردم

خداروشکر سفر خوب بود...5 شب و 4 روز استامبول...شهر قشنگیه...واقعا قشنگ...

2 روز اول از صبح تا شب جاهای تاریخی و کاخ ها و موزه ها رو می رفتیم..عصر ساعت 5-6 بر می گشتیم هتل و یک ساعت می خوابیدیم . دوباره از 8-9 می رفتیم خیابون استقلال و گز می کردیم و ساعت10-11 برمیگشتیم هتل!!هتلمون بقل میدون تکسیم بود و دسترسیش به همه جا واقعا عالی بود... 2 روز آخر بقیه دوستامون از ما جدا شدن و رفتن خرید. اما من و 3تا از دوستام که هم رشته بودیم به برنامه خومون ادامه دادیم و الان با افتخار می گم که تمام آثار دوران عثمانی ترکیه رو دیدم...ایشالا سفر بعدی باید آثار بیزانسی و ببینم...البه از بیزانس برج گالاتای رو دیدیم ولی خوب خیلی مونده هنوز....


  ادامه مطلب ...