زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

تماشای یک فیلم

یک مطلب دارم راجع به قضاوت کردن یا نکردن می نویسم..اما چون معمولا آخر هفته های من پر از رفت و آمدهای دنیای غیر مجازیه! فرصت نکردم کاملش کنم..اما دیشب یه فیلم دیدیم که دلم می خواد توصیه کنم بقیه هم ببینن..  

Why Did I Get Married?

 فیلم مال سال 2007 هستو Janet Jackson خواهر Michel Jackson توش بازی می کنه...

فیلمنامه کمدی-درام هست و سطح فیلم متوسط هست اما موضوعش جالبه...


موضوع کلی فیلم راجع به چندتا زوج هست که از دوران دانشگاه با هم دوست بودن و بعد از 5 سال یا بیشتر می خوان تعطیلات دور هم جمع بشن..هر کدوم از این زوج ها نسبت به زندگی زوج دیگه دیدگاه ها و تصوراتی دارن که فیلم با بررسی درون زندگی هر کدوم بررسی می کنه که چقدر این تصوراتی که دیگران از بیرون نسبت به زندگی دوستاشون دارن یا حتی نسبت به زندگی خودشون دارن به واقعیت نزدیکه...تم اصلی فیلم هم حول یه خیانت ولی به صورت کمدی شکل گرفته...


بعدن این پست و کامل می کنم و راجع به فیلم بیشتر می نویسم...اما اگه فرصت کردین از وب دانلودش کنید و ببینید..

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرآذین یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ http://mehrazin64.blogfa.com

سلام
عنوان جالبیه "قضاوت"...
پست آخر من هم در مورد همینه منتها از نوع متفاوتش
خوشحال میشم نظرتون رو بدونم

سلام دوست عزیز
برای دیدن پستی که گفته بودید به وبلاگتون سر زدم..
پست رمزی بود !!!
؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد