زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

خطــــــــــــــــــر!!

این آمار سرچ اینترنتی من داره به جاهای باریک می رسه!!!واقعا باید یه فکری برایش ب.کنم

  

1- بیشترین تعداد سرچ مربوط به پست های زنان.دوم میشه! تا اینجا مشکلی نیست! اما عنوان یکی از سرچ ها چیزی بود که چند ثانیه هنگ کر.د.م : "آیا ازدواج.دوم.واجب.کفایی.است؟"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی دغدغه های زندگیتون تو حلقم!!


2- بعضی ها تو سرچ هاشون سوالاتی داشتن که به اینجا رسیدن که نمی دونم تونستن جوابش و بگیرن یا نه؟؟!!مثلا: 

رستورانی.که.تا.سیر.نشی بهت.غذا.میده.........................فکر کنم جوابتون رستوران هایی هست که غذا در اونها بصورت "بوفه باز" سرو میشه!!

اگر در زندگی.اشتباهی کر.د چگونه.باید.جبرانکرد.............. باور کنید جواب این سوال برای منم چندان مشخص نیست!!چکار کنیم که همسرمان.به.حرفمون.گوش. کند............  .... اگر جواب مناسبی پیدا کردید به بنده هم اطلاع بدین که بسیار مشتاقم

دیگه از سردردهای.طولانی.خسته.شدم...........................حتما به دکتر مراجعه کنید!

دل .سپردن .به مرد.متاهل............................................ بسیار بی جا می کنید!!!بیب بیب بیب.!!دیگه .کسی. انقدر واسم .مهم. نیست................................خوب؟ الان با سرچ این عنوان کسی براتون مهم شد؟؟!!
چه طوری ادم می تونه تغییر کنه....................................... به سختی!!!

برای.گردی. صورت چه باید کر.د؟......................................برای داشتن صورت گرد اگر منظورتون هست، مدل مو و نوع آرایش بسیار موثره!اگه جواب نداد به یک متخصص زیبایی هم مراجعه کنید..فقط قبلش به من بگین با سرج این جمله به کدوم پست من رسیدین دقیقا؟؟!!!!
مردها.خرن................................................................خوشم اومد!!بازم اینجا سر بزن!!!


ولی مدال افتخار سوالات عجیب به این سوال تعلق میگیره: "چگونه گوش خود را تکان بدهیم؟"...!!دوستان لطفا اگه در این زمینه اطلاعات موثقی دارن به دوستمون کمک کنن شاید گره ای از مشکلات زندگیشون باز بشه!!!


3- بیشترین آمار بعدی مربوط به کلمات و جملاتی می شه که در اون ها از فعل ک.ر.د و صرف این فعل و حتی مصدر این فعل استفاده شده..مودبانه ترین حالتش اینه که 30 بار بار سرچش به وبلاگ من رسیدن :درتخت.خواب.بازتنرمان.چگونه.باشیم.................بقیه اش قابل نقل قول نیت...مسئولین لطفا رسیدگی ک ن ن ما اینجا با زن و بچه مردم معاشرت می ک ن یم.

پینوشت: تا اطلاع ثانوی فعل مذکور و تمامی مشتقات آن بصورت باز و یا نقطه نقطه نوشته می شود!!!باشد تا رستگار شویم



نظرات 11 + ارسال نظر
بنفشه شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ

وبلاگ با قالب جدید!! مبارکه هرچند به اون قبلی بیشتر عادت دارم آبجی!
من کلا الان نمیدونم چی باید بگم! چه سوالاااااااااااااااااااااتی واسه ملت پیش میاد! من الان چقدر بچه خوبیم که ازین سولات مورد دار برام پیش نمیاد یا خیلی از مرحله پرتم یا عقب افتاده ام؟! کدومش آبجی!
وبلاگتو باید فیلتر کنن با این تفاسیر! والااا!

حالا به اینم عادت می کنی!!!من کلا جند وقتی یه بار باید زنگ گوشی و آهنگ آلارمش و عوض کنم، از حالا به بعد دیگه تغییرتم وبلاگم هم بهشون اضافه میشه!!!
!!گفتم اینا رو بنویسم اعلام برائت کنم که یه وقت فیلتر نشم
شما نه عقبی نه جلویی دوستم!!درســـــــــــــت سر جایی هستی که باید باشی

پدرام شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ

ووووووووی خاک به سرم
این پست هاچیه شما نوشتید که مردم رو میکشونه اینجا

از آدم فرهیخته و تحصیل کرده ایی مثل شما بعیده

والا خودم هم شرمنده خودم شدم!!!یعنی بعضی هاش کلماتی توش بود که تو فحش های کوچه خیابون هم نشنیده بودم اصلا یه وضعی

می خوام توی یه اقدام خود جوش وبلاگم و به بلاگ اسکای گزارش تخلف بدم فیلترش کنن!!!

پ.ن: مچکرم!! تصحیح شد!

م؛ط یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:51 ب.ظ

واه واه خدا به دور جه حرفهایی توی وبلاک بعضیها زده میشه یادم باشه دیکه اینجا نیام

می خوام واسه وبلاگ محدوده سنی بذارم!! زیر 30 سال دیگه اینجا نیان!!!فکر کنم دیگه تو پدرام توش نمی گنجین!!!احتمالا رها هم واسه همین دیگه نیومد این طرفا
تو وبلاگ آسمانه غیبتت و کردم!!گفتم بدونی یه وقت ریا نشه

م؛ط دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:10 ق.ظ

کارم زیاد شد حالا باید برم آسمانه رو هم بخونم تا حالا وبلاکش نرفتم دقیقا کجا غیبت کردی برم ببینم؟من همش 26.5 سالمه

سلام
نخون دوستم!!تو توی این گناه شریک نشو!!!!ولی اگه خواستی شریک بشی نظرات پست آخرش و بخون!!

ااااا!!!پس دیگه باید با فیلت.ر شکن بیای اینجا!!!به خاطر خودت می گم که دهنت خراب نشه

آسمانه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://asemaneh2007.blogfa.com

سلاااااااااااام
به به قالب نو مبارک
مشغولیت ذهنی ملت رو بر ملا میکنی!!!
اما خیلی جالب بود
حالا میخواست گوش خودشو تکون بده که چی
داشتم فکر میکردم مثلاً اگه قرار بود یکی آموزش بده چطور توضیح میداد


خیلی خوب بود!!!به ذهنم نرسید واقعا انتظار داشت چه جوری براش توضیح بدن؟؟!!!
سر خود را مستقیم میگیرید، ماهیچه انتهای زیرین پشت گوش را منقبض می کنید. همزمان ماهیچه های ابروها و شقیقه ها را در حالت انبساطی قرار داده و به کناره های سر هدایت می کنید!! اینگونه گوش شما به سمت عقب و بالا می رود...حال همه کارهایی که گفتم بکنید را نکنید!!!!، اینگونه گوش شما به حالت عادی برمیگردد. تکرار چندباره این کار، موجب می شود که تصور شود شما گوشتان را حرکت می دهید!!!! چطور بود؟

پ.ن: فقط انسان ها با IQ بالا می تواند موارد فوق را انجام دهند!!!حالا اگر مردین بگین نتونستین انجام بدین

آسمانه دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ http://asemaneh2007.blogfa.com

خیلی سخت بود یعنی قبلاً میتونستم یه کوچولو تکون بدم ها اما الان اینقده علمی توضیح دادی سیستم حرکتی صورت قاطی شد
IQ مون هم زیر سوال رفت
خوبیش اینه که دیگه هرکس با این سرچ به وبلاگت برسه دست خالی نمیره یه چیزی یاد میگیره

کلا شایعه هم همینجوری به وجودمیاد!!! یه نفر با اعتــمـــــــــــــــــاد به نفس هرچی دلش می خواد میگه، بقیه هم باور می کنن!!!به این میگن ایجاد شرایط "محرک و پاسخ"!(Stimulate-response)
مثلا اگر من به شما بگم " هیچ کس در دنیا نمی تونه آرنج خودش و لیس بزنه" عکس العمل شما چیه؟؟


شرط می بندم الان دارین سعی می کنین امتحان کنید ببینید می تونید یا نه

این یعنی بوجود آوردن شرایط تحریک..کلاس هایی که با عنوان انرژی و راز موفقیت و اینا تشکیل میشه از همین تکنیک استفاده می کنن "ایجاد شرایط تحریک مناسب با بیانی قوی و با اعتماد بنفس. بقیه مراحل رو خود شرکت کننده ها طی میکنن!!!"

پدرام دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:13 ب.ظ

اوووووف
خوب واردیدها خانم دکتر
باشه قبول متوجه شدیم IQ شما بالاست

البته که در بالا بودن IQ خودم شک ندارم!!!
همین که بتونم دوتا آدم تحصیل کرده رو سر کار بذارم خودش هوش زیادی می خواد

از قدیم گفتن دزدی که ز دزد بدزدد دزد است!!

پ.ن: شما چرا دیگه پست های من و لایک نمی کنی؟؟!!!

م؛ط سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ق.ظ

من که غیبتی ندیدم‏ بیشتر غیبت بنفشه رو کردی تا من‏!‏

ای وای من دوستم!!سوء تفاهم شد!!!
اون روز بنفشه طبق معمول 3-4 تا کامنت پشت سر هم گذاشته بود، کامنت تو وسط اونها بود من فکر کردم بنفشه گاشته!!!!!الان رفتم خوندم متوجه شدم!!!!اون حرف ها مال بنفشه بود!!ببخشیـــــــــد!!!

بنفشـــــــــــــــــــــه بیا ببین چه وضعی درست کردی؟؟!!!خوب همه حرف هات و یه جا بزن چرا مثه بچه ها هی نصفه نصفه میگی

پدرام سه‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ق.ظ

من که سرکار نرفتم شما میخواستید هرطور شده توانایتون رو نشون بدید، فکر کنم خیلی دوس داشتید تو مسابقه آقای روشن پژوه ( یک و یک و یک، دو و دو دو ،....) این تواناییتون رو به نمایش میذاشتید

پ.ن: اتفاقا پست شما فقط یک لایک خورده اون هم از طرف بنده بود که نشون میده همچنان نوشته های شما مورد توجه و زیباست
این رو به سایر خوانندگان تون باید بفرمایید بخصوص بعضی ها که قرار بود آب هویج بدن و حالا دست پیش گرفتن و تقاضای آب هویج میکنن والااا بخدا با اون سوالاشون

اررررررررررره!!! حق با شماست!
من انگار سوتی زیاد دارم می دم اینکه من دوباره تو وب فعال شدم خودش نشون دهنده یه چیزه که همون این سوتیها رو هم پوشش می ده

من عمرا بتونم گوشم و تکون بدم نه تنها سوتی می دم سوء تفاهم هم ایجاد می کنم انگار

پ.ن: شخص محترمی که غیرمستقیم بهش اشاره شده و نویسنده نمی خواسته مستقیما بگه مهندس بنفشه، لطفا رسیدگی کنه!!(البته سرکوچه خودشون!!)

هایل چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ق.ظ http://hayel.blogfa.com

" با هاال " رو سرچ کردم ، رسیدم اینجا
گوگل هم دروغ میگههههه

خوب چرا بین کلمات فاصله می ندازی؟؟اگه به جای "با هال" می نوشتی "باهال" هیچ وقت پاتون به این وادی پر خطر باز نمی شد
پ.ن: عایا منظورتون "باحال" بود؟؟؟!!

شیرین امیری دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ

مردم ازخنده! دم این سرچ کننده ها گرم


اگه خیلی دوسشون داری آدرس بدم بیان خدمتتون روشنشون کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد