زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

آمار!!

چند ماه پیش توی وبلاگ آقای غربتی، دیدم از یه چیزی به نام آمار صحبت می کنه که توی امکانات وبلاگ هست و می تونی بفهمی با سرچ چه کلماتی از موتورهای جستجو به وبلاگت میان...برام جالبی بود و منم نصب کردم..

دیروز حوصله ام سر رفته بود الکی داشتم با امکانات اینجا ور می رفتم...یه دفعه یادم اومد برم آمار و چک کنم...چیزایی اونجا می بینی که اصلا به یه شناخت جدید از وبلاگت می رسی!!!

بیشترین دسترسی هابا اسم وبلاگ که "زندگی بازیگر نیست" بود بعدیش این بود:

گل.سرسبدم.همسرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصلا من یادم نمیاد که همچین کلمه ای به کار بردم باشم تو عمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم!!!!!! نمی دونم چرا اینقدر آمار سرچ این کلمه بالاست؟؟!!!

یه چیز عجیب دیگه هم این بود: "بازی.زامبی.گلی"!!!!!!!! اگه کسی از این بازی اطلاع خاصی داره منو هم مطلع کنه نادان از دنیا نرم!


یه چیزی هم بود که دلم سوخت وقتی دیدم...یه نفر سرچ کرده بود: وقتی.ازمون.تعریف.می کنن.باید چیکار.کنیم؟"

یعنی واقعا اون آدمی که اینو سرچ کرده چقدر جای دلسوزی داره....واقعا خانواده های ما چه جوری دارن بچه تربیت می کنن؟؟؟اینا چیزی هست که بچه ها باید از سرچ اینترنتی یاد بگیرن؟؟


در پایان هم اشاره ای می کنم به سرچ یکی دیگه از خوانندگان عزیز و دلبندم که با جمله ی " نمی دونم.دور.و.برم.چی.میگذره." به این وبلاگ اومده بود!!!!!...فقط خواستم اگه بازم اینجا میای بپرسم با سرچ همچین موضوعی توی اینترنت دقیقا به دنبال چه جوابی بودی؟؟!!

به هرحال امیدوارم این وبلاگ به ارتقاء آگاهت در زمینه اینکه دور.وبرت.چی.میگذره کمک کرده باشه!!!!!!با تشـــکر از عزیزان اتاق فرمان در بلاگ اسکای!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پدرام پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ق.ظ

فکرم کنم سیمهای اینترنت قاطی کرده و خط رو خط شده
والاااااااااا با این سرچ هاشون

اره واقعا!!!! می بینی جطوری با ابروی ادم بازی می کننً?!!

بنفشه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

شد یه بارم بیای از وبلاگ آقای بنفشه چیزی بگی اینجا نه واقعاً شد یه بار؟!!! کار جالبیه منم دوست دارم بدونم ولی داستان مراحلشو نمیدونم بعدشم اگه طولانیه که هیچی پس! کنجکاوی بی کنجکاوی!
ضمناً از آدم شوهرذلیلی مثل تو این جمله اولیه بعیدم نیستا! خودم با چشمای خودم دیدم بارها و بارها اون جمله گل.سرسبدم.همسرم رو تو وبلاگت نوشتی! چندیـــــــــــن بار خودم خوندم تازه به بقیه هم نشون دادم!


خود بلاک اسکای یه ابشن داره که فقط باید دکمه نصب و بزنی!!!!
موضوع خیلی حیثیتی بود تمام ارشیو و زیر و رو کردم!!! توی بست خاندان ما من نوشتم " با این شرایط همه فکر می کنن من کل سرسبد فامیل همسرم"!!!!!!!
حالا من یه بار این جمله رو نوشتم.... اونایی که 130 بار این جمله رو سرج کردن جی میکن?!!!

آسمانه پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://asemaneh2007.blogfa.com

به به
گل سر سبدم همسرم!!!!!!!!!!!!!!!
این نشون میده وبلاگت حسابی آموزنده بوده در زمینه همسر داری

واقعا؟!! به ذهنم نرسید!
اکه فکر می کنی اینجوریه تا ادرس و بدم خانواده همسر بیان بخونن کیف کنن!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد