زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

فصلی نو

آخ که دلم واسه اینجا یه ذره شده بود...

اصلن باورم نمیشه کاملن اینجا رو فراموش کرده بود! تا اون روزی که برام مشکل پیش اومد و یادم اومد یه نفر اینجا واسم پیغان خصوصی داده بود که کانادا دکتری م یخونه و گفته بود اگه کاری از دستش بر بیاد برام انجام میده. هرچند هنوز نتونستم پیداش کنم ولی امیدوارم شاد و سلامت  باشه.

چقدر ظاهر اینجا عوض شده یکم باهاش احساس غریبی می کنم!! کلن همه چیز تو این چندوقته خیلی عوض شده..یه وبلاگ جدید..یه خانواده همسر جدید!! یه عضو جدید تو خانواده خودمون و یه وبلاگ جدید!!

  

و اما از ماجراهای آنچا گذشت.........

اینقدر زیاد گذشته که نم یدونم از چی بنویسم....

برادرشوهر که حدودا اردیبهشت رسما جدا شد و یه روز باید مفصل از ماجراهای گذشته و فعلی اون و همسرش بنویسم که خودش فکر کنم اصلن یه وبلاگ جدا می خواد!!!انگار داستان های پاورقی مجلات شده!!


منم که فعلن حسابی درگیر کارهای اداری رفتن هستم...این تشکیل پرونده دانشگاه خودش دردسری داره که تا توی پروسه اش قرار نگیری متوجه نمیشی..الان 1 ماهه که هر روز از 8 صبح تا 4 بعدالظهر اینور و اونور می رم و مدارک جور می کنم و امضا می گیرم  به جرات می گم 1/3 مسیر تازه تموم شده


مهمترین نگرانی من تو چند ماه گذشته نحوه مواجه خانواده همسر با برنامه فرصت مطالعاتی من بود که خیلی بهتر از اون چیزی که فکر می کردم پیش رفت. حداقل به ظاهر!خود مادرشوهرم برای فوق تخصص یه دوره 1-2 ساله خارج بوده و من هم با استفاده از همین موضوع عنوان کردم که مثل شما من هم بورس گرفتم و می خوام 6 ماه تحصیل خارج از ایران و تجربه کنم. اونم استقبال کرد و گفت تجربه عالی هست و حتی فرم ضمانت کارمندی که برای وثیقه دانشگاه لازم داشتم و برام امضا کرد!! تقریبا انتظار نداشتم!!یا حداقل توقع داشتم چندان با رضایت خاطر این کار و انجام نده اما در ظاهر که همه چیز خوب بود.


فعلن همسر دنبال دفاع از پروژه سربازیش هست و چندتا ایمیل برای پست داک فرستاده تا اونم بتونه برای این مدت یه پوزیشن در آمدزا داشته باشه که اگه بتونه اینجوری خیالمون از بابت ویزای اون راحت تر میشه.


خیلی چیزا تو ذهنم می چرخه ولی فعلن مغزم واسه نوشتن کار نمی کنه...سعی می کنم زودت بیام و بنویسم و مرسی از همه دوستانی که اینجا سر زدید و منتظرم بودید

نظرات 1 + ارسال نظر
Maryam یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ب.ظ http://Words-world.blogsky.com

سلام
امیدوارم موفق باشی

سلام. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد