زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

درخواست کمک

سلاااام و مرسی از همه دوستان که احوال پرسی کرده بودن. من خوبم و به زودی دوباره نوشتن و اینجا ادامه می دم. فقط مدتی هست به شدت درگیر مقدمات رفتن برای فرصت مطالعاتی هستم. چند روزی هست مشکلی برای سفری که مدتها هست درگیر برنامه ریزیش هستم پیش اومده و احتیاج به کمک دارم.


اگر از دوستان کسی هست که در خارج از ایران مشغول تحصیل تو مقطع ارشد و یا دکتری هست لطف کنه به من یه ایمیل بده تا من درخواستم و براش توضیح بدم.


گلشید جان، من برای ایمیل وبلاگت یه پیغام فرستادم. امیدوارم هنوز اون ایمیل رو چک کنی و اگر اینجا رو می خونی هنوز یه راه تماس به من بده لطفا.


پیشاپیش از همکاری همه ممنونم.

ایمیل: asal1791@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
پدرام شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:47 ب.ظ

خانم دکتر گرامی سلام
خوشحالم که کارها اونطور که دوست دارید پیش میره
آرزومندم مشکلات پیش آمده به زودی مرتفع بشه و پست بعدی رو از فرنگ برامون بنویسید
موفق و پیروز باشید

سلاااام بر یار همیشه یار!!!
ممنونم از لطفت دوست خوبم. فعلن به حمدالله مرتفع شده اما پست فرنگ به این زودی ها نخواهد بود!!
من ترم پیش قرار بود برم که به دلیل مشکلاتی از قبیل تغییرات لحظه ای قوانین! و کمبود ارز! به پایان این ترم موکول شده ..البته اگر باز هم تغییری پیش نیاد!!
پس فعلن تا اطلاع ثانوی از همین زمین مشترک! براتون پست میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد