زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

سالگرد

اسم سالگرد همیشه من و یاد ختم می ندازه!! همیشه وقتی یکی می گفت " فلان روز سالگرد..." من بدون اینکه بقیه جمله اش و بشنوم تو دلم یه غمی می یومد و منتظر بودم ببینم ختم کی هست تا حتما واسه اون روز یه برنامه ای بذارم تانتونم برم...همیشه همه تلاشم و می کنم تا مراسم ها ترحیم و خاکسپاری نرم...به همه هم گفتم من اگر مردم یه مراسم آروم تو یه سالن یا هتل بگیرین و تمام کنید....

اما از وقتی ازدواج کردم، سالگرد برام معنی های دیگه ای هم پیدا کرده!!1معنی های شیرین!! دیگه از شنیدن کلمه "سالگرد" دلم نمی گیره...فقط تو فکر فرو می رم، که اگر سال گردها و ماه گرد ها و روزگردها!! برای این هستن که ما یه چیزهایی رو فراموش نکنیم، چرا برای موضوعات ناراحت کننده هم سالگرد و ماهگرد و روزگرد می گیرن؟؟اون کسی که مرده اگر هر سال به یادش نباشیم یا باشیم تغییری در احوالش ایجاد میشه؟؟بحثم خیرات کردن و اینا نیست..نمی دونم...نمی خوام تو این روزی که اینقدر برام عزیزه غمگین بنویسم...

اگر من یه روزی نبودم، لطفا همه فقط روزهای خوب من و به یاد بیارین...توی سالگرد تولدم برام خیرات کنید ...توی سالگرد عروسیم سر مزارم گل بیارید  و اگز بچه ای داشتم سالگرد روزی که به دنیا آوردمش بهش بگین که مادرش نه 9 ماه، که از سال های سال قبل تر از اینکه حتی بوجود بیاد عاشقش بوده و تنها چیزی که دوست داره ازش به یاد بمونه همین دوست داشتنه....دوست دارم وقتی چشم هام و می بندم و به از دست رفته هام فکر می کنم، اینقدر به چیزهای خوبشون فکر کنم که وقتی چشم هام  و باز می کنم یه لبخند ناخودآگاه گوشه لب هام نقش بسته باشه...

 3 سال پیش این موقع ها که توی آرایشگاه بودم و همه عروس ها تند و تند داشتن دغدغه هاشون و راجع به برگزاری مجلسشون می گفتن و شور می زدن و حرص می خوردن، من چشم ها مو بسته بودم و داشتم فکر می کردم یعنی "شوهرم" الان چه شکلی شده؟؟با اون کت و شلوار سفید و ماشین گل زده و دسته گل وقتی بیاد دنبالم قلبم از حرکت واینسته!!! این فکرها باعث می شد که حتی واسه یه لحظه هم نتونم جلوی خندیدنم رو بگیرم و توی همه ی عکس هام انگار از ذوق زدگی دارم می میرم!!!! حتی همین الان که دارم اون  روز مرور می کنم هم!!!

امیدوارم همیشه سالگردها و ماه گرد ها و روزگردها!‌برای یادآوری خوبی ها و دوست داشتن ها و شادی ها باشه...برای همه...آمین.

نظرات 5 + ارسال نظر
بنفشه دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

بازم مبااااااااااااااااارکه

پدرام سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام
امیدوارم شادیتان روزافزون باشد

سلام
مجکرم!!

روژین سه‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ http://rojinworld.persianblog.ir/

سلام فکر کنم من از اول خواننده وبتون بودم اما به صورت خاموش
بنفشه جان هم از قدیم الایام منو میشناسه
تبریک واسه سالگرد ازدواجتون

سلام
مرسی دوستم

خانمه شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:25 ق.ظ

مبارک باشه خانم

مرررررررسی

آسمانه شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:02 ب.ظ http://asemaneh2007.blogfa.com

دوباره سلام یه مدت نبودم اما اومدم تا به موقع سالگرد ازدواجتون رو تبریک بگم
مبارکه ایشالله سالگرد صدسالگی ازدواجتون

سلام دوستم.
ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد