زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد
زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

زندگی تماشاگر نیست...باید بازی کرد

روزمرگی

خوابم یا بیدارم؟!!!!!!!!!!!!

برنامه ی خواب من کاملا بستگی به اول میزان کارهام و دوم میزان خستگیم داره!!!

من وقتی کارهام زیاده میزان خوابم نصف میشه...گاهی تا صبح یه کله بیدار می مونم بعد تا عصر می رم دانشگاه و بعد ساعت 6-7 عصر میام خونه و یه کله می خوابم تا صبح!

وقتی هم خیلی خسته باشم هر ساعتی که برسم خونه 1-2 ساعت می خوابم..فرقی نمی کنه ساعت 7 عصر باشه یا مثلا 10 صبح!! اگه خسته باشم 1-2 ساعت می خوابم! بدترین اتفاق واسه اطرافیانم اینه که وقتی میرم توی تخت که بخوابم یا صدا بدن یا چراغ و روشن کنن یا هر رفتاری که باعث بشه نتونم بخوابم!!اونوقت چنان اخلاق سگی و قیافه عنقی رو باید تا شب تحمل کنن که معمولا واسشون درس عبرت میشه و دفعه ی بعد تکرار نمی کنن!!


امروز به یکی از دوستام گفته بودم یه موضوعی رو حتما حتما تا عصر بهم خبر بده...ساعت 5:30می خواستم از دانشگاه بیام خونه دیدم ترافیک چهارراه امیر آباد و جلال کلا قفله...منم با تنی خسته کیفی سنگین پیاده زدم به راه! رسیدم خونه و نهار خوردم!! داشتم آماده میشدم که بخوابم دیدم اون دوستم که قرار بود خبر مهم بهم بده وقتی توی راه بودم 7 تا اس ام اس زده با این مذمون:

- عسل بیداری بزنگم؟(3بار)

-عسل باز تو مثه مرغ هروقت دلت خواست خوابیدی؟؟پاشو کارت دارم!

-عســــــــــــــــــــــــل!اگه دیر شد تقصیر خودته ها!

- هاپــــــــــــــــــــو خانم اگه تا 1 ساعت دیگه بهم زنگ نزنی میام آدامس می چسبونم روی زنگتون در می رم!!

-مرده شور اخلاقتو ببرن که آدم پای مرگ و زندگیش هم در میون باشه از ترس اینکه خواب باشی جرات نمی کنه بهت زنگ بزنه..والا خرس کوالاو هم برنامه خواب داره و تو نداری..فکر کنم شخصیت مخمل تو خونه مادربزرگه رو از روی زندگی تو ایده گرفته بودن


اینقدر توی از خوندن این اس ام اس هاش خندیدم که دیگه خوابم پرید!!پاشدم بهش زنگ زدم!

ولی اخلاق سگیم برگشته!!اومدم اینجا بنویسم بعدش برم یه دوش بگیرم برم پای کارام که فکر کنم امشب هم از اون شب هایی هست که تا صبح بیدارم!!


نظرات 12 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.luxfa.ir

جالب بود برام

برای منم جالب بود!!من این پست و 20:13 دقیقه منتشر کردم شما 20:14 دقیقه نظر گذاشتی!!! اسپم که میگن اینه نه؟!

پدرام دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

خــــوابید؟
بــــــیدارید؟
ببین آدم رو تو چه موقعیت های قرار میدن! بخدا
قهوه، البته تلخ یعنی بدون شکر کمک میکنه

بیـــــــــــــــدارم!!کار دارم..
چه موقعیتی؟!!
قهوه تلخ و بدون شکر واسه پریدن یه چیز دیگه است آقا پدرام!!واسه بیدار موندن با شکر هم باشه جواب می ده

رها سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ http://http://khoshbakhtkhan.blogfa.com/

تو هم که مث خودمی
مامانم بهم میگه از خواب که بیدارت کنن "یه هاپوی درسته" می شی!!!!!!

درستش هم همینه!!!جه معنی داره آدم و از خواب می پرونن؟!!
من واقعا تمام استراحت فکری توی خوابه...وقتی نذارن بخوابم دیگه مغرم هنگ می کنه!!!واسه همین بدنم از یه جای دیگه دستور می گیره!!که خوب اونم نتیجه اش این اخلاق میشه

بنفشه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

اوووووووووووه چه بد اخلاق! اییییییییش! اخلاقتو درست کن والااااا!
من حســـــــابی کم خوابم!

همینه که هست!!اینا خط قرمز های من هستن!!دارم میگم که کم کم آشنا بشین اگه با هم مراوده کردیم یادت باشه از خواب نپرونی منو!!!
اگه کم خوابی باعث نشه کم انرژی و بی حوصله بشی که به خدا یه نعمته

پدرام چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

چرا اینجا اینقدر ساکته

باور کنید نویسنده وبلاگ بیداره

اتفاقا اون ساعتی که شما این نظر رو گذاشتی خواب بودم!!!شانس آوردی نظر گذاشتن صدا نداه از خواب بیدارم کنه

دارم کارهام و تند و تند انجام میدم شاید یه چیز خوبی اتفاق بیوفته!!اگه قطعی شد میام خبر می دم

مطهره پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام .دو ر.زه با وبلاگتون اشنا شدم .خیلی زیبا می نویسید

سلام مطهره جان
لطف داری عزیزم.ممنونم

م؛ط جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

سلام؛بیداری؟هروقت بیدار شدی به منم رمز بده؛باتچکر؛به قول فسقلی ایس ایس یعنی هیس هیس خوابه دستش رو هم میذاره روی دماغش

کاش یه وبلاگ میزدی یه عکس از این فسقلی می ذاشیت!!دلم آب میشه میای اینجا هی تعریفش و می کنی

آسمانه شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ http://asemaneh2007.blogfa.com

درد مشترک همه ی زن هاست
خاک بر سر هر چی هورمونه

لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک!!!!!

م؛ط شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

شما رمز رو با ایمیلت بفرست من در جواب عکسش رو میفرستم البته اگه دوست داری؛راستی بهش میگم صبحانه چی خوردی میگه عسل البته با یه گویش خاص خودش

من که فرستادددددددددددم
نرسیددد.??
الان دوباره می فرستم!!!!!
بهش بکو خاله عسل هم دلس می خواد تو رو بخوره!!!!

بنفشه شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

اگه منظور خاصی از پست بالا داری بگوووووووو من طاقت شنیدنشو دارم!
یه ضرب المثله چینی هست که میگه هیچ هورمونی خود به خود اینورواونور نمیشه! برای هر عملی عکس العملی است!


اون ضرب المثل چینیه مال وقتیه که هنوز یه سری قرص ها! اختراع نشده بودن!!!
خدارو شکر خبری نیست....فعلا آرومم!!!

م؛ط شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

عکس رو دیدی؟لذت بردی؟

عزیــــــــــــــــــــــــــــزم!!!!چشمای رنگیشـــــــــــــــو!!!!
عـــــــــــــــــاشق بچه هایی هستم که دست و پاشون کپله!!!:
لطفا از طرف من یه پــــــــــخخخخخخخخخخخ توی شکم کپلش بکن!!!!

ف.ت یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام عسل جون من چند ماه وبلاگت می خونم اما حوصله نظر نوشتن ندارم ولی خیلی قلمت دوست دارم ؛ کلی هم درد مشترک باهات دارم از جمله اینکه هم درس میدم هم درس می خونم:'(
البته در کسوت دبیری.
این همه گفتم که بگم آغا ما هم رمز میخواهیم( از قدیم گفتن سلام... بی طمع نیست:-P )
ببین ادمو به چه کارهایی وادار میکنیدیعنی اگه پست بعدیت رمز نداشت عمرا حوصله نوشتن نداشتم:-D

سلام دوستم
باور کن توی این پست چیز خاصی نیست...فقط عصبانی بودم اینجا خودم و خالی کردم...فکر کنم عنوانش همه رو کنجکاو کرده
فرستادم برات!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد